Oldalak

2011. április 10., vasárnap

Kokusz szelet,

A családomnak készitettem,ezt kívántuk meg.Többféle kókusz szelet receptem van,mindegyiket szoktam szerre megsütni,mikor mit kívánunk meg,persze nálunk aminek a nevibe kókusz van azt mind szeretjük.
A recept
40dkg liszt
pici sütőpor vagy szódapor
25 dkg margarin vagy 20dkg vaj
6 tojás sárgája
12dkg cukor,1db reszelt citrom héja vagy 1db vaníliás cukor
A vajat a cukorral ,a tojás sárgával,citrom héja,sütőporal összekeverjük,könyü tésztát kapunk.
Zsirozot lisztezett tepsibe elnyomkodjuk (nem lehet siritenni).Barack lekvárral elkeverjük(én őszibarack lekvárral szeretem,de lehet kajszi barack is.
Tetejére 6 tojás fehérjét felverjük 20dkg cukorral majd belekeverünk 20dkg kókuszt és a tésztára kenjük.35-40 perc alat megsül

Aceasta prajitura am facut pentru noi

Nincsenek megjegyzések: