Oldalak

2011. április 27., szerda

Mini háztetö sütemény

Ezt a süteményt én készitettem direkt ilyen kicsi méretbe mert én azt a süteményt szeretem amiket egy falatba be lehet kapni.A képek nem nagyon sikerültek,mert túl közel akartam lefotózni.


Hozzávalók a tésztához: 25 dkg Porcukkor, 1 tojás, 3 ek méz, 7 ek tej, 1 tk szóda bikarbóna, 60 dkg liszt, 1 ek kakaókor (cukrozótlan)
Hozzávalók a krémhez: 1l tej,  2 ek liszt, 3 csomag vaníliás puding por, 40 dkg margarin (vagy vaj), 25 dkg Porcukkor
A tésztához a cukrot és a nedves elemeket gőz felett verjük habosra.
Majd adjuk hozzá a szóda bikarbónát is.
Amíg forró a mézes massza, keverjük bele a lisztet is.
Először fa kanállal keverjük, majd ahogyan kezd összeállni, a kezünkkel gyúrjuk ki alaposan.
A kész tésztát osszuk 4 részre.
Egy adagba gyúrjuk bele a kakaó port, amit előzőleg 1ek vízzel simára keverünk.
A kakaós tésztát osszuk 12 egyenlő részre,rudakat sodorjunk belőle.
Először a sárga lapokat süssük ki, addig a kakaós rudak szikkadhatnak nyugodtan Három lap lesz belőle.
Mikor megsült vágjuk 5 egyenlő részre még melegen,őszesen 15 lapot kapunk

Tegyünk tálcára egy lapot, kenjük meg krémmel, majd helyezzünk rá 2 kakaós rudat.
Ezt is kenjük meg krémmel, tegyünk rá 1 db kakaós rudat..
Kenjük körbe krémmel, majd 1-1 világos lapot nyomjunk a két oldalára.
A süteményt csokoládé mázzal vonjuk be.

Nincsenek megjegyzések: