Oldalak

2011. május 30., hétfő

Non Plus Ultra



 
Ezt a tésztét még májusba az elsőáldozásra készíttetem csak nem volt időm felrakni a blogra de bepótolom,és jövök a többivel is.
Hozzávalók:
28dkg vaj
35dkg liszt
2 csomag vanilia por
3 tojássárga
Habhoz
28dkg porcukor
3tojás fehérje

Elkészítés:
Az egésszből tésztát gyúrunk,késhegynyi vékonyra kinyújtjuk,pálinkás(én kicsit kisebbel) pohárral kivágjuk.A tojásfehérjéből és a porcukorbol gőz főlőtt kemény habot verűnk,habzsákkal vagy kiskanállal a kis korongokra helyezzük.Megsütjük és lekvárral őssze ragasztjuk Én a habot 9 tojásbol szoktam mert sok habbal szeretem,de ez ízlés kérdése.

1 megjegyzés:

Marika írta...

Nyammm!!
Gyerekkoromban, amikor vidéken még házaknál, sátorban tartották az esküvőket, ez a süti volt a kedvenc, szinte kivétel nélkül , mindenhol megsütötték!!